Kapitel 2; Everything has an end

2år, 4månader, 16dagar och 9 timmar av lycka togs iväg från mig på mindre än 1 sekund. Jag vill bara skrika, men röste fungerade inte. Tankarna virvlar runt i mitt huvud. Varför skulle han göra något sånt? Vem är hon? Jag får inte ordning på något. Bilder från vår tid tillsammans flög förbi framför mina ögon. Jag försöker blunda för dem, men det går inte. Alla lyckliga stunder vi haft, alla de skratt som vi skrattat. Jag kommer aldrig mer få uppleva dem igen med Martin. Tanken av det gjorde mina ögon våta av tårar som rann snabbare ner för mina kinder.

En ny röst började prata, det lät som den var flera hundra meter bort. Jag kunde urskilja Nialls röst, men även den var långt borta. Det lät som ett främmande språk, jag förstod ingenting av det de sa. Jag hörde mitt namn nämnas. Vad pratade de om? Varför nämnde de mitt namn?jag försökte konsenterera mig på vad de sa men rösterna blev allt mer avslagna, innan de tystnade helt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0